Kundeservice

Klage og returer

Vi mottar varer fra produsentene i store kvanta, derfor kan det oppstå feilvare.

Vi har derfor en returløsning som betyr at du som kunde kan være trygg på at du aldri taper penger på feilvare.

Hos oss kan du levere inn dine returer enkelt, produktet byttes inn i et nytt produkt eller så blir det kreditert ved neste fakturering.

*Returløsningen vår er med forbehold om at produktet du ønsker å levere tilbake er tilnærmet likt som ved utlevering.

Ta kontakt pr telefon eller epost ved klage/retur.

Angre-rett iht Norsk lov *for privatpersoner

Som privatkunde kan du benytte deg av 14 dagers angre-rett.Produktet kan ikke være åpnet og må ha vært lagret i riktig temperatur.Du kan benytte deg av angre-retten direkte med den forhandleren du kjøpte produktet av, se kvittering.Forhandleren vil få mulighet til å levere produktet tilbake til oss

Leveringsbetingelser
 
Sjømatgrossisten AS leverer fisk og skalldyr i hele Norge, vi har også fast utleveringspunkt på Furuset i Oslo.
 
Vi har faste fraktkostnader til deg som ønsker levering. 
  • Levert i Oslo kr 100 eks mva
  • Levert på Østlandet kr 1000 eks mva
  • Levert med langtransport til nærmeste fryseterminal kr 2000 eks mva
  • Ekspress budbil på Østlandet pris etter nærmere avtale 
Bestillingsfrist for langtransport er innen kl 12.00 to dager før ønsket leveringstidspunkt (man-fre) 
 
Bestillingsfrist for levering på Østlandet er innen kl 16 en dag før forventet leveringstidspunkt (man-fre) 
 
Ingen bestillingsfrist for henting i Oslo, mulighet for dropin kl 09-16 (man-fre)

Bestillinger

Hos oss er det ingen minimum ordre men vi ønsker likevel at kunden samler opp ukes-bestillinger.
Vi tar i mot bestillinger via vår nettside / epost / eller pr telefon.
Våre åpningstider for varemottak og vareutlevering er man-fre kl 09.00-16.00.
Vi er åpen for utlevering i helger etter avtale hvis vi er tilgjengelig.

Betalingsbetingelser
Våre betalingsbetingelser er følgende: