Kundeservice

Klage og returer

Vi mottar varer fra produsentene i store kvanta, derfor kan det oppstå feilvare.

Vi har derfor en returløsning som betyr at du som kunde kan være trygg på at du aldri taper penger på feilvare.

Hos oss kan du levere inn dine returer enkelt, produktet byttes inn i et nytt produkt eller så blir det kreditert ved neste fakturering.

*Returløsningen vår er med forbehold om at produktet du ønsker å levere tilbake er tilnærmet likt som ved utlevering.

Ta kontakt pr telefon eller epost ved klage/retur.

Angre-rett iht Norsk lov *for privatpersoner

Som privatkunde kan du benytte deg av 14 dagers angre-rett.Produktet kan ikke være åpnet og må ha vært lagret i riktig temperatur.Du kan benytte deg av angre-retten direkte med den forhandleren du kjøpte produktet av, se kvittering.Forhandleren vil få mulighet til å levere produktet tilbake til oss

Leveringsbetingelser

Sjømatgrossisten Leverer fisk og skalldyr på hele Østlandet.
Vi har også fast utleveringspunkt på Alnabru i Oslo til kunder som ønsker å hente selv.
Fast fraktkostnad i Hele Oslo kr 40,- eks mva fraktkostnad utenfor Oslo er kr 500,- pr time en vei eks mva.
Vårt leveringsområde strekker seg gjennomsnittlig maks 3 timer uten for oslo.

Bestillinger

Hos oss er det ingen minimum ordre men vi ønsker likevel at kunden samler opp ukes-bestillinger.
Vi tar i mot bestillinger via vår nettside / epost / eller pr telefon.
Våre åpningstider for varemottak og vareutlevering er man-fre kl 09.00-16.00.
Vi er åpen for utlevering i helger etter avtale hvis vi er tilgjengelig.

Betalingsbetingelser
Våre betalingsbetingelser er følgende: